16 Ağustos 2009

antihistaminik mi? -neee?



-bi antihistaminik jel sür, bişiciğin kalmaz.
-antihistaminik mi?? o da ne öyle??


evet bugüne kadar hiç işim düşmemişti onlara..

salgıladıkları zehre -ya da her neyeyse- allerjimin olduğunu öğrenmem, bu ilaçlara verilen isim kadar tuhaf gelmedi. ama alıştım sonra, sevdim
hatta bu ismi; zaten hayatımı kurtardı sayılır. yani o yüzden de seviyorum kendilerini bu ilaçların. sonuçta günlerce süren kaşıntıların, şişliklerin ve morlukların bitmesini sağladı. şimdi her şeye rağmen sırf tuhaf bi ismi var diye onu sevmicek değilim ya..

her neyse.. antihistaminik jelimle son bi kaç günümü huzurlu geçirmiş olsam da, sivrisinekler ve ne olduğunu bile bilmediğim böcekler yüzünden berbat geçen tatilimin nihayet sona ermiş olması beni mutlu etmedi değil.


p.s: o sinek kovucu olduğu iddia edilen sprey in bi işe yaramadığını bi kez daha görmüş oldum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder